Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 10:00–14:00

0
Мій кошик
Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань

Тюнінг INFINITI QX55 (2020-...): аксессуари, рєснічкі, спойлер, накладка бампера, фари, решітка радіатора

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою
Відображення:

Infiniti QX55 – повнопривідний преміальний купе-кросовер середньорозмірного сегмента, який поєднує в собі експресивний форм-фактор купе з усіма перевагами (наприклад, повний привід, солідний кліренс тощо) великого SUV. Його основна цільова аудиторія – заможні міські жителі, які сповідують активний спосіб життя, які не звикли обмежувати себе якими-небудь суворими рамками… широкому загалу велася її онлайн-трансляція. Цей автомобіль дозволив японській компанії повернутися до сегменту купеподібних кросоверів, став ідейним послідовником його «першовідкривача» – харизматичного та темпераментного позашляховика FX. Інфініті Ку Ікс 55 Зовні Infiniti QX55 демонструє привабливий, сміливий, агресивний і по-спортивному збитий вигляд - зухвала «фізіономія» з хижим прищуром фар, стильними гратами радіатора вигадливої ​​форми і рельєфним бампером, стрімкий силует складною пластикою боковин та об'ємними арками коліс, підтягнутий тил з гордовитими ліхтарями, завуженою кришкою багажника та парою трапецієподібних вихлопних патрубків. Infiniti QX55 Розмір та вага У довжину купе-кросовер простягається на 4732 мм, а його ширина та висота налічують 1903 мм та 1622 мм відповідно. Колісна база автомобіля займає 2800 мм, а його дорожній просвіт становить 218 мм. Споряджена вага п'ятидверки варіюється від 1821 до 1844 кг залежно від модифікації. Інтер'єр інтер'єру салону Інфініті QX55 Інтер'єр Infiniti QX55 в цілому виглядає симпатично, гармонійно і дуже солідно, проте за сучасними мірками він сприймається вже злегка застарілим - стильне триспицеве ​​мульти-кермо з рельєфними припливами, зразково-показовий «інструментарій» та нес. між ними, «ошатна» центральна консоль одразу з двома тачскринами: верхній 8-дюймовий видає водієві всі необхідні дані, а нижній 7-дюймовий містить у собі управління «кліматом» і всіма другорядними функціями. Усередині купеподібного преміум-кросовера використано переважно якісні оздоблювальні матеріали – податливі пластики, натуральна шкіра, глянсовий декор тощо. Салон Infiniti QX55 – п'ятимісний, з достатнім запасом вільного простору і спереду, і ззаду. Переднім сідокам покладені ергономічні крісла з непогано розвиненим бічним профілем, великою кількістю електрорегулювань та підігрівом (а у вигляді опції – ще й з вентиляцією). Для пасажирів другого ряду передбачені комфортабельний диван, що рухається вперед-назад, відкидний підлокітник із підсклянниками та власні дефлектори вентиляції. багажний відсік Infiniti QX 55 Купе-кросовер може похвалитися правильним за формою та містким багажником – його об'єм становить 555 літрів. Другий ряд сидінь укладається практично врівень із підлогою двома нерівними секціями, за рахунок чого місткість вантажного відділення збільшується до 1532 літрів. У підпіллі у автомобіля знаходяться сабвуфер та другий акумулятор. Технічні характеристики Для Infiniti QX55 пропонується безальтернативний бензиновий двигун - це рядна 2.0-літрова «четвірка» VC Turbo з турбокомпресором, комбінованим упорскуванням, змінним ступенем стиснення і 16-клапанним ГРМ, здатна працювати в циклах Отто або Аткинс. Потенціал мотора такий - 249 кінських сил при 5600 об/хв і 380 Нм моменту, що крутить, при 4400 об/хв. під капотом QX55 За замовчуванням середньорозмірний кросовер забезпечується варіатором Jatco з гідротрансформатором та імітацією восьми "передач", а також повнопривідною трансмісією з багатодисковою муфтою, що перекидає по потребі на задню вісь до 50% тяги. Динаміка, швидкість і витрата З місця до 100 км/год п'ятидверка прискорюється через 7.5 секунд і максимально розганяється до 220 км/год (обмежена електронікою). У змішаному циклі, в середньому, це кросовер споживає 8.7 літрів палива на кожну сотню пробігу. Конструктивні особливості В основі Infiniti QX55 лежить платформа FF з поперечним орієнтованим двигуном і кузовом, що несе, силова структура якого на велику частку складається з високоміцних сортів сталі. Підвіски у автомобіля повністю незалежні, з амплітудозалежними амортизаторами та стабілізаторами поперечної стійкості: спереду застосовується конструкція зі стійками типу МакФерсон, а ззаду – багатоважіль. У «базі» кросовер оснащується рейковим кермовим керуванням з електричним підсилювачем, встановленим на кермо, а у вигляді опції може бути обладнаний сервоприводом DAS (Direct Adaptive Steering), у якого механічний зв'язок меду кермом і колесами з'являється тільки у разі несправності. Всі колеса машини демонструють вентильовані дискові гальма.

Вгору