Шановні клієнти, у разі, якщо замовлений Вами товар не відповідає очікуванням, то відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів з моменту оплати Ви можете повернути товар і отримати назад його повну вартість, або обміняти на будь-яку іншу Модель. Також ми пропонуємо залишити кошти на рахунку магазину для того, щоб скористатися ними для оплати наступного замовлення.

Увага!!! Товари привезені під замовлення, поверненню і обміну не підлягають. Претензії по виробах зі склопластику (бампера, пороги, бленди, вії і т.д.) після фарбування, слідів їх експлуатації або ремонту, не приймаються! Велике прохання ознайомиться з якістю товару при його отриманні на пошті!

Роблячи покупку у нашому магазині ви погоджуєтесь с Договором оферты

Закон України «Про захист прав споживача» передбачає повернення товару в тому випадку, якщо:

Відсутні видимі пошкодження, що з'явилися в результаті використання
Товар упакований у фірмову упаковку, на якій збережені всі етикетки, ярлики і цінник
Забороняється самостійне нанесення на упаковку написів і будь-яких інших позначок.

Правила повернення товару в магазин:

У разі повернення, вартість доставки оплачує клієнт
У разі повернення грошей, ми повертаємо суму за вирахуванням всіх супутніх транспортних витрат
У разі повернення товару без попереднього повідомлення менеджерів магазину і оплати його доставки, сума витрат буде вирахувана з вартості замовлення
У тому випадку, якщо причиною повернення стала помилка співробітників нашого магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і беремо на себе всі витрати за пересилку.
Клієнт повинен надати фото на якому видно невідповідність деталі

Помилками магазину можна вважати наступні ситуації:

Вислана модель не відповідає замовленням на сайті
Розмір моделі не відповідає замовленню

Просимо звернути особливу увагу, що перед оформленням відправки товару в магазин, на пошті варто врахувати:


Повернення грошових коштів або обмін на іншу модель виробляється тільки після того, як невідповідна позиція була успішно доставлена ​​в магазин
Висилати товар як звичайну посилку, а не посилкою з післяплатою
При заповненні декларації, в графі «Оціночна вартість» вказуйте точну суму, згідно ціннику, оскільки саме вона буде компенсувати перевізник у разі втрати товару.

Правила обміну товару:

Протягом 14 днів з дати отримання посилки необхідно відправити товар назад
Оформити заявку на новий товар, який стане заміною невідповідного, попередньо обравши його на сайті компанії
Як тільки посилка дійде до магазину, наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для уточнення деталей по новій покупки
Обмін проводиться 7 робочих днів з моменту отримання магазином посилки.
Товар привезений під замовлення поверненню не підлягає, повернення можливе тільки в разі відправки, не тої товару що був в замовленні.
Претензії по виробах зі склопластику (бампера, пороги, бленди, вії і т.д.) після фарбування, слідів їх експлуатації або ремонту, не приймаються! Велике прохання ознайомиться з якістю товару при його отриманні на пошті!

Правила повернення грошових коштів:


Протягом 14 днів з моменту отримання посилки Вам необхідно оформити і відправити товар назад в магазин
Обов'язково повідомити менеджерів про те, що куплений товар не відповідає очікуванням, і Ви хочете повернути назад свої гроші
Повернення грошей здійснюється банківським переказом протягом 7 днів з моменту отримання нами посилки.
Відшкодовується повна вартість товару на момент здійснення покупки.

Звертаємо увагу, що повертається тільки вартість покупки. Вартість пересилання оплачує клієнт. Сума виплати включаючи відрахування банківської комісії і транспортних витрат. Що таке транспортні витрати? Це витрати магазину на доставку товару до замовника, оплата послуг транспортної компанії.

У разі оплати авансу з наступною відмовою від товару належної якості, ми віднімаємо з нього транспортні витрати на доставку товару до клієнта і назад в магазин. Витрати на повернення віднімаються тільки в тому випадку, якщо клієнт сам не сплатив його.

Винятком також вважаються ситуації, які передбачають помилки співробітників магазина. В такому випадку магазин бере на себе всі фінансові витрати: транспортні за зворотну пересилку і банківську комісію при переказі коштів на рахунок клієнта.